Grillkväll

(null)
(null)
(null)

Go förmiddag


Hoppas allt är bra med er denna fina söndag. Solen skiner och vädret är underbart. Hur fint? Jag menar, vad finns det att klaga på? Absolut ingenting! Bara njuta för om 6 månader blir det dubbla tröjor och jackor, halt till dess förbannelse och trafikolyckor i mängder... Ge mig en anledning att åka till sälen? Nej tack!


Igår blev det en kväll hos Challan och Linus. Väldigt trevligt. Även Amanda och Fredrik var där med deras små. Hur söta? Jag blir mer orolig över mig själv. Håller jag på att bli barnkär? Märkligt! Men vem vet. Snart kanske bäbisbilder kommer på denna blogg också. Haha! Jag känner ett sug jag aldrig gjort förut... Då har jag sugit massa andra saker. Jag vet vad jag pratar om. Haha!

(null)

Det blev grillning och väldigt gott! Vi tog även en promenad i det fina vädret. Medans killarna passade barnen. Väldigt trevligt. Därpå åkte jag hem och gjorde mig iordning för kvällen. Nu blir det mys hos bästa föräldrarna och ska gratta min lilla pappa. Att samarbeta är inte vår starka sida. Men jag tycker om honom ändå ❤️


Bloggar mer sen igen. Puss på er!


(null)
(null)

(null)