Grymma

(null)

(null)

(null)

(null)

Hej på er!


Hoppas allt är bara är bra med er och att ni fått en fin onsdag. Min är bara bra och försöker motivera mig själv att gå till gymmet.... Tycker det är riktigt tråkigt. Men ändå inte. Det är bara vägen dit som är jobbig.


Fixade naglarna igår och visst blev dom fina. Älskar få dom gjorda och redan bokat in en ny tid. Tycker Linnea är grym på sitt jobb och ni måste kika in hos henne. Dom gör allt från naglar, löshår och fransar. Kan verkligen rekommendera er dit! Kanske borde fixa en rabattkod? Till er som läser bloggen och kanske är sugna på att få något fixat? Tycker det är väldigt pinsamt att fråga. Men kommer jag ihåg ska jag fråga efter detta!


Idag ska jag inte göra jätte mycket. Ska städa och röja lite hemma. Gå till gymmet eller 5 km promenad. Måste också åka in med datorn. Kanske dom kan få igång den. Om den nya skulle strula. Är det skönt att ha en backup! Vilket jag inte hade denna gången. Som sagt. Man lär sig av sina misstag. Även om det är väldigt ofta sånna saker händer.


Nu ska jag försöka komma igång. Jag slänger upp bilder på dom nya klorna och det jag åt. Det var någon mer grytaktig måltid. Sjukt god! Bloggar mer sen igen. Puss på er!


(null)

(null)