Indisk

(null)

(null)

Go eftermiddag


Förlåt att jag glömmer er ibland. Men jag har haft mycket. Idag hade vi visning och jag hann precis spela in en video. Men det var precis att den hann att bli klar! Väldigt skönt! Jag ska upp och fixa den senare ikväll.


Vädret är jätte bra och det är väldigt varmt och skönt. Tog en promenad med lillen tidigare och njöt. Jag har också hunnit med gymmet. Det är alltid lika tråkigt att ta sig dit. Men är man bara igång flyter träningen på väldigt bra!


Tycker det är väldigt jobbigt att ta fram kameran under passet. "Här kommer jag, fröken självupptagen" haha! Den bästa tiden för egen del att gymma är kl 08:00-16:00 och 20:00-00:00. Slippa trängas och ha gymmet för sig själv är det bästa som finns!


Slänger upp lite bilder från igår. Älskar den indiska maten. Hur gott? Ni måste prova den! Butter chicken är perfekt om man vill prova för första gången!


Bloggar mer sen, puss på er!

(null)

(null)