Kukar ur


(null)

(null)

Hej på er


Dagen har varit fullt upp som vanligt och jag har knappt hunnit andas. Men vad gör det? Luft är ändå väldigt överskattat. Haha! Jag kom på att jag glömt att blogga. Men det är det gamla vanliga som hänt. Det kukade ur!


Åt en bit mat på gräddhyllan och wow. Dom är jävligt duktiga! Dessutom god mat. Kommer inte ihåg vad vi åt eller vad det heter. Rättare sagt! Men oj vad gott. Det jag reagerade när jag gick runt i stan. Det är att alla affärer mer eller mindre borta. Hur sjukt? Vissa saker köper jag faktiskt i butiker. Så som antidepressiva och kondomer. Haha! Skoja!


Bero på antidepressiva. Vad är det för väder vi fått? Jag bara "ursäkta?". Vad håller väder guden på med? Det var 10 grader när jag lämnade huset... På riktigt detta är fan inte okej! 2 månader med värme och 10 resterande temperatur 28 minus. Man bara, vad i helvete är det som sker? Inte okej! 


Nog om mina problem med kyla. Fan jag har det inte lätt. Jag är lika liten, fryser jämt, försmå kläder, ett jävla temperament. Gissa vilken hundras? Chihuahua, rätt svar! Älskar livet liksom. Slut klagat. Ikväll ska jag försöka få upp videon. Om skiten inte kukar ur....


Bloggar mer imorgon. Slänger upp maten jag åt tidigare idag. Tydligen är det väldigt intressant. Ja jag är sur. Okej låt mig bara få vara det. Haha! Puss på er!