Nya naglar

(null)

(null)

(null)

Go morgon


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Själv mår jag super och gick upp i tid för engångs skull. Haha! Tycker det är svårare vissa dagar att bara gå upp. Än vad andra kan vara! Men nu är jag uppe!


Jag ska iväg och fixa mina naglar och ska bli skönt. Älskar att få naglarna fina hos BÄSTA Linnea. Extremt grym och kan verkligen rekommendera er att plantor. Oavsett om ni bor i Jönköping eller utanför. Bästa, bästa! För det bästa vill man väl alltid unna sig? Right?


Igår var jag i Skövde och träffade lite vänner. Hade en väldigt trevlig dag och lille H var hur söt som helst. Asså håller jag på bli banakär? Vad är det som händer? Så gullig och lille N också.


Nu ska jag göra frukost. Därpå blir det raka vägen mot stan. Bloggar mer sen och slänger upp lite bilder från igår. Puss på er!