Regn

(null)

(null)

(null)

Go eftermiddag 


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Själv mår jag bara fint! Idag regnar det och är betydligt kallare i luften. Men det får gå ändå! Men det klart man saknar värmen. Är nu påväg in till stan för att fixa lite småsaker och andra ärenden. Vaknade lite väl sent och där av att jag bloggar fören nu.


Men hoppas det är okej ändå! Idag ska jag gå lite i Falköping. Ni som kollat på vloggar kanske känner igen djuraffären. Vi ska dit och kolla om dom har några söta små kläder. Men också lite grejer till dom andra. Utöver detta ska vi packa och åter packa. Göra oss redo att flytta in till stan.


Slänger upp lite bilder från helgen och idag. Ibland får jag inte in allt i bloggen eller glömmer. Haha! Som man brukar säga "minnet är bra mem kort". Det stämmer verkligen in på mig. Haha!


Nog om detta. Bloggar mer sen igen. Puss på er!

(null)


(null)

(null)