Trött

(null)

Hej på er


Ledsen att jag  inte bloggat på någon dag eller så. Men jag har haft lite annat att stå i. Som jag berättat har vi bytt fakturerings program och det har varit väldigt mycket med just detta... Men jag tror ni förstår också. Det tog sin lilla tid men nu är det iaf igång.


I veckan har jag mest gått på lite möten. Jobbat undan papper och fakturerat för sista gången. Känns väldigt annorlunda. Men jag hoppas detta ska bli bra! Om inte annat känns det extremt bra! Slippa stressen som jag haft och fått. Nu kör jag bara på och sedan löser allt sig själv. Hur skönt?


Senare ikväll ska jag börja packa. Då jag fick massa annat att göra. Hamnade detta efter. Men jag ska få bukt på detta imorgon. Imorgon ska jag ut och käka med en kompis. Länge sedan vi sågs och ska bli skoj att bara vara!


Det är lite väl mycket som händer nu. Men inom tid kommer jag berätta mer! Nu ska jag bara kolla klart min serie och därpå ska jag försöka fixa mitt löshår. Bloggar mer sen. Puss på er!