3 skäl

(null) (null) (null) (null) (null) (null)


Go kväll


Idag har det varit en väldigt trevlig dag och kvällen avslutade vi i Skövde. Med fint och trevligt sällskap. Jag skulle tidigare idag äta ute med Annie och Charlotte. Men vi ändrade det till kvällen. Då fler också kunde ansluta sig. Inte alls helt fel!


Dock har jag insett att grönt på Pinchos kanske inte var en hitt... 1 Jag blev aldrig mätt. 2 Det jag fick var inte helt 100... 3 varför ska man dricksa? Jag menar det är ändå jag eller någon annan som hämtar maten. Man bara ursäkta? Konstigt system eller är det bara vi små stadsbor som tänker så eller gör folk i Gbg eller Sthlm eller Malmö också detta?


Jag brukar aldrig dricksa och det är en tradition jag håller fast vid. Haha! Liksom att jag inte pruttar framför killar. Haha! När jag kommer hem ska jag städa. Behövs verkligen. Trött på allt skräp som ligger överallt och ingenstans. Har dessutom köpt en ny dammsugare och jag älskar den! Bästa jag gjort!


Allt för mig idag, hoppas ni haft en lika bra dag som mig! Puss på er och godnatt! 😘