3/10 gått av

(null)      (null)

(null)

(null)

(null)

Go morgon


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv ska jag snart in mot stan för att fixa mina naglar hos bästa, bästa tjejen. Ska bli så jäkla nice! Slog av min 3:e nagel igår och det sög lite. Men skönt att få det fixat idag.


Satt igår till kl 02:00 och redigerade vloggen i för idag. Hade material för 1 timme och 30 min. Sjukt! Dock dog min dator och var orolig att allt hade försvunnit.... fan jag måste skaffa en ny dator. Man bara "ursäkta vad i helvetet håller du på med?" Haha! Stängde av och gick ner och la mig. Lagom irriterad. Haha!


Idag ska vi gå lite på stan. Verkligen skönt! Älskar livet! Imorgon ska jag sitta i lite möten och sånt skoj. Men inte hela dagen. Funderar på att baka bröd. IGEN! Men denna gången kanske lyckas. Haha! Mitt senaste mästerverk blev lika lyckat som min hormonändring. Kaos med andra ord. Haha!


Nog om detta. Slänger upp lite bilder från söndagen. Blev mys hos mina föräldrar. Bloggar mer sen. Puss på er!