Inspiration att bli vegan

(null)

(null)

Go morgon


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Solen kikar fram bland molnen och jag har precis gjort mig en lite smoothie. Jag älskar att börja dagen med detta! Nyttigt och väldigt gott! Alltid skönt att ta med sig under en morgonpromenad eller bara mysa ner sig framför en film till. Vilket jag gjorde idag.


Men kl 15:00 ska jag in till stan för att möta Annie och Charlotte. Vi ska äta sushi  och det var verkligen länge sedan! Förstår inte att folk kan avsky detta? Det borde vara mer eller mindre straffbart! Egentligen borde det vara straffbart att avsky mat från havet.


Jag menar, det finns så mycket mer jag hellre skulle undvika att stoppa i min mun om jag fick välja mellan detta (sushi). Tex palt, ärtsoppa eller lever gryta.... det är en av många anledningar till varför man inte ska hångla med någon efter den måltiden. Samt att man överväger att bli vegan. Haha!


Nog om detta. Nu ska jag kolla på serie och om 1 timme måste jag börja göra mig iordning. Jag vet att jag kommer vara den enda som är i tid. Men andra sidan är jag hellre det än att köra som en biltjuv och riskera mitt körkort. Vad fan ska jag då ha bilen till? Säger som en kollega jag hade för länge sedan "helt onödigt" 😂