Lilla my

(null)


(null)


Go morgon!


Regnet öser ner och det har det gjort 

Sedan igår.... Det är väldigt skönt med regn. Men kanske inte på min lite mer "lediga" dag. Haha! Hoppas allt är bra med er och jag mår som sagt bara fint. Det enda som stör mig är regnet. Men man kan inte få allt som sagt. Tyvärr. Haha!


Jag är nu påväg in till Falköping för en brunch. Ska bli trevligt och gott om inte annat. Imorgon ska jag fixa mina naglar. Måste därför lägga mig i tid. Dels för att orka upp och dels för att inte komma försent. Så jäkla pinsamt!


Jag har dessutom gått tillbaka till mina original dosering av mina hormoner. Haha! Jag blev som ett litet monster mer eller mindre. Hade man inte vetat bättre trodde man att jag blivit lilla my. I mumintrollen. Haha! Ts-pms säger jag bara. Tycker ni boys att biologisk pms är jobbig. Wow det är ingenting.


Ena stunden svettades jag och andra fick jag humörsvängningar av dess like. Haha! Tycker fan synd om allt och alla i min närhet... nog om detta. Nu blir det brunch och därpå sista mötet. Bloggar mer sen. Puss på er!