Panikattack har fått en ny innebörd

(null)

(null)

Go eftermiddag


Idag är det världens stress mer eller mindre! Hoppas ändå att ni mår bra och att ni fick en fin midsommar! Det hade jag iaf! Blev god mat och även sällskap av våra grannar. Blev väldigt trevligt!


Nu är jag påväg hem för att vända upp och ner på vårt hem. Vi ska nämligen ha lite besök av vänner och spela kubb och fotboll om vädret tillåter. Det ena är mer lockande än det andra. Haha!


Jag fick värsta feelingen igår och tänkte. Nä nu får det fan vara nog. Slängde ut lite krokar och inte en blekaste vilka som kommer. Men det får jag veta om 3 timmar. Eller som min gynekolog säger "Molly vi har ett resultat" 😉


Blev stress och trodde ett tag att vi inte skulle hinna. Fan denna stress asså. Lite ordning och reda hade jag fan inte mått dåligt av. Haha! Borde skaffa mig en personlig assistent som kan strukturera upp mitt kaos. Haha! Ordet panikattack har fått en helt ny betydelse iaf för mig. Haha!


Bloggar mer sen, nu ska jag lyssna på deprimerade musik och äta godis. Behöver trappa ner inför 18:00. Haha!