Strul


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Go kväll


Nu har jag precis fått upp vloggen och tro mig. Det tog sin tid! Men nu är den uppe och hoppas att ni kommer uppskatta den. Jag säger då det. Tekniken är inte min vän... Som mycket annat här i livet. Haha! Men jag lever och haft en fantastisk dag i stan.


Vi gick både på Ikea och A6. Älskar när man får lite tid till sånt. Då jag letar efter en ny hallmöbel behövde jag kolla. Inför kommande inlägg ska jag berätta lite mer om varför. Senaste året har varit väldigt mycket. Men nu verkar det som att det har börjat klarna. Men givetvis är vissa stunder enklare. Sen kan min hormonbehandling vara en stor del... Jag menar mitt temperament har varit extremt.


Nog om detta. Slänger upp lite bilder från dagen. Btw tycker ni att bilder från mobilen är bättre än kameran? Såklart det blir skillnad! Men jag tänkte om det är märkbart? Bilderna jag tog är från systemkameran. Tidigare har varit från min iPhone. Kanske inte samma grej eller vad säger ni?


Bloggar mer imorgon igen. Natti!