Chill-dag

(null)

(null)


Go morgon


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Ligger nu i sängen och kollar på tv. Vissa program är bra och andra är skit. Men det verkar som många är ändå helt okej.

Senare idag ska jag till Skövde för att fixa mitt gymkort. Skriva lite fakturor och annat. Samt avsluta en grej som ska in till revisorn. Måste bli mer på hugget!

Men först ska jag kolla klart. Slänger upp lite bilder för någon dag sedan. Tog fram ett par favoriter. Hade nästan helt glömt det. Bloggar mer sen igen. Puss på er!
1 Jennie:

skriven

Hej. Kollat igenom massa av dina vloggar och läst så mycket på din blogg, älskar din tröja du har på dig på denna bild. Den passar dig grymt bra...måste fråga vart du köpt den? är sugen på att köpa en sådan.
Tack för alla videos och inlägg <3
// Jennie

Svar: Hej fina du!
Ledsen att jag inte svarat fören nu. Jag köpte den på H&M förra året. Hittar jag den eller en liknande lägger jag upp den på bloggen. Ha det bäst fina du! 😊

Mvh Molly
Molly Nilsson