Gymmet


Go morgon!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag bara fint! Jag står just nu på gymmet och köttar! Börjat med en ny PT som verkligen ger mig inspiration. Försökt flera gånger att börja och strax slutat... haha! Ja ni vet! Men det känns bra och får jag bara lite vägvisning är jag snart där.


Idag är det lördag och jag ska träna, gå igenom planering inför december. I veckan när jag skulle redigera podd och videos hade min dator gett upp livet. Mer eller mindre.... Måste lämna in den på service eller vad det heter. Haha! Som jag brukar säga, "Vill du spara kontanter, kan du nyttja kontakter". Haha!


Nu ska jag spring färdig och därpå handla lite saker påvägen hem. Min kyl ekar mer eller mindre tom. Haha! Dagens uppdatering klar. Får se om jag bloggar mer sen igen. Puss på er!