Kommer pengarna räcka?

Hej på er!


Idag har jag hunnit med, det mesta. Kl 10:30 hade jag besiktning och jag parkerade prick. Haha! Världens gulligaste herre hjälpte mig att notera min ankomst och även hämtade min bil. Jag orkar inte, hur trevligt? Därpå åkte jag in för att träffa Emma och vi gick lite på stan. Kollade julsaker och massa annat! Dessutom hittade jag sjukt snygg jacka. Men blev tveksam när jag efterliknade en michelingubbe. Haha! Men jag får sova på saken!


Därpå åt vi en bit mat och bara snacka skit. Hur trevligt? Jag insåg även att allt mitt julpynt är borta. Men tänkte ändå skaffa nytt. Tur i oturen kanske. Haha! Men wow vad mycket saker det finns. Börjar bli fundersam om 3500kr räcker? Vad tror nu? 🙈


Nu ska jag ladda inför gymmet. Har ingen lust. Men det blir bra när man väl är där! Nog om detta, först PH och sedan gymmet!