Livet

(null)

     

Go morgon


Idag blåser det och är as kallt. Men jag hoppas att ni mår bra! Jag mår super och precis varit och fixat lite saker i stan. Bland annat satte jag i mitt löshår igår. Men snälla rara. Förstå hur skönt! Pratade med frisören och vi har bestämt att vi ska sätta i det var 3:e vecka och färga utväxten var 6:e. Fick nog av att bleka det sist. Haha!

(null)

Upptäckte för bara några minuter sedan att min nagel gått av... OMG! Egentligen har den inte fått av. Det är mer en spricka. Fattar inte vad jag gjort? Ont gör det inte. Men jag har nagel tid nästa vecka. Skönt! Dessutom ska jag gå på IKEA. Alltid lika kul med alla andra. Haha! Det är typ jag och mammor och pensionärer som går på stan. Alla med samma motiv. Att få skiten klar och sedan åka hem. Haha!

(null)    

Nog om detta. Nu ska jag försöka ta mig vidare i texten och få komma hem. Idag har jag ingen ork att träna. Men det kan ändras! Som mycket i världen. Ta bara denna pandemin... Allt skoj försvann och ja, vad har man att leva för. Haha!

(null)