Tillbaka, igen

(null)


Hej på er!

Äntligen måndag och vilket väder det har varit! Om man bortser från att det var väldigt kallt. Haha! Hoppas allt är bra mer er! Själv mår jag super och jag står på gymmet. Idag blir det lite intervaller och armar. Inte det roligaste! Men lika bra få klart! Haft en härlig dag med lite hemma pyssel.

(null)

(null)

Hade tidigare idag ett lunchmöte och gick väldigt bra. Tänk om allt i livet kunde gå lika bra. Haha! Imorgon har jag massor att göra. Besikta bilen, träffa en vän på stan, podda, gymmet och röja klart hemma. Ja, ni hör! Haha!


(null)


(null)     

Nu ska jag fokusera på gymmet och därpå ska jag handla lite smått påvägen hem. Ska dessutom få i mitt löshår... Åh bara det tar en halv dag. Hade jag inte sovit så förbaskat dåligt hade jag gått upp tidigare. Men tar det imorgon, hihi. Slänger upp lite bilder från en dejt-night för ett tag sedan. Bästa indiska maten finns i Skövde och Falköping. Kom-ihåg vart ni hörde det först 😘


(null)