Skaffa barn


(null) (null)

Hej på er!


Hoppas er dag varit bra och att ni mår bra. Är lite hoppigt här i bloggen. Men sådant är livet! Dagen började med att klockan ringde 08:00. Vilket i som tur inte hade påverkat mig. Om jag jag inte la mig försent... där av att jag är jätte trött nu. Men har bäddat rent, ska hoppa in i duschen. Därpå sängen!

(null)

Träffade Annelie idag. Väldigt trevligt. Hon skulle iväg kl 12 till BVC med som äldsta. Eller som jag brukar kallade det besiktningen. Haha! Men vi tog en härlig brunch. Snackade minnen och massa där till. Därpå handlade vi lite. Eller jag följde mest med. Som sällskap. Men det var minst lika skoj! Samt att hennes minsta var med. Om alla barn kunde vara så lugna. Hade jag säkert haft barn för lääääängesen. Haha!

(null)

Därpå åkte jag hem. Gick ut med lillen, städade lägenheten och kollat på film. Har Disney + och JA, jag rekommenderar alla att skaffa detta! Slänger upp lite bilder för någon veckan sedan. Bloggar mer sen igen. Puss på er!

(null)

(null)