Stress

(null)

(null)

Hej på er!

Ledsen att jag inte bloggat på ett tag. Men lusten var inte funnits. Även om det hänt en hel del! Men mer om detta kommer jag berätta senare mer om! Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag bra och precis kollat klart på PH. Det blir bara mer och mer intressant!

(null)

Idag har jag varit på möte. Gått igenom lite papper och sånna saker. Imorse när jag gick ut med hunden höll jag på att DÖ. Nu märks det verkligen att vintern är på ingång och jag är glad att mina jackor är uppe!  Dock måste jag köpa nytt. Då min bröstoperation gjort att vissa inte går att andas i. Haha!

(null)


Nu ska jag göra eller beställa lite mat. Jag har alltid fullt upp och dagar som dessa glömmer jag av att äta. Vilket inte många förstår. Men oftast vill jag inte slösa tid. Tänker jag tar det sent. Plötsligt är klockan 17:30. Haha! Galet! Nog om detta. Slänger upp lite bilder från idag. Måste skicka in skorna på omklackning snart! (null)

(null)