Dagens outfit

(null)

(null)

Go eftermiddag!


Hoppas ni mår bra och att ni fått en fin start på måndag! Till er andra, det är snart fredag igen. Dagarna mer eller mindre flyter in i varandra tycker jag. Ska vi vara riktigt ärliga är det snart jul igen. SJUKT! Är det bara jag som börjar leta presenter? Haha! Tycker julen är hyfsat mysig. Om man bortser från all snö och kyla. Det är under dessa perioder då jag förstår att jag inte är gjord för detta klimat och min hund är nära hamna på blocket för 1kr. Enbart för att inte behöva gå utanför dörren. Haha! 

      (null)

(null)

Idag har jag inte gjort något direkt. Tagit det lugnt och bara legat framför tv:n. Vid lunch-tid fixade jag mig och gick lite på stan. Dessutom tänkte jag starta en "film-klubb". Där jag kan dela med mig 1 gång i veckan en bra film jag sett i en vlogg. Vad tror ni? Jag menar, ni slipper hyra/köpa en film som suger och behöver endast solla bland dom bättre. Hur bra? Jag ska erkänna att jag kände mig extremt smart. Haha!

      (null)

(null)

Jag tänkte att jag slänger upp lite bilder från dagen. Jag har lite blandad förtjusning till mina vita byxor och lår/knähöga stövlar. Är det bara jag som tror jag ska på SM i dressyr. Haha! Men jag älskar den bruna-stickade tröjan. Hur fin? 😍