Dödsångest

Go eftermiddag


Solen skiner och vädret är underbart. Det är mer än vad man kunde säga tidigare idag. Haha! Man inser allt mer att landet vi Boris i är sämst... Jag är inte ens lite intresserad av att ha snö.... Kallt och jävligt. Haha! Men andra sidan har man ingen problem att sitta inne.


(null)


Jag tycker synd om föräldrar som ska ut och åka pulka 30-120 min + 180 minusgrader... fy fan vad det måste suga. Haha! Jag menar att hade jag fått välja på att åka pulka eller gå på lekland. Är valet solklart. Iaf under vinter tid!

(null)


Senare idag ska jag till gymmet. Känner verkligen ingen lust. Man bara. Ursäkta, varför gör jag detta? Jag menar springa i 30 minuter och ha dödsångest inför och under passet. Precis så känner jag. Haha! Dessutom är dom där löpbanden alltid mot världens största spegel. Man bara. "Hallå tror ni att jag vill se hur ful jag är när jag försöker byta låt, i samband med att jag springer och inte får någon luft..." Svaret är Nej! Slänger upp lite bilder efter jag gått igenom mina olika livskriser under ETT gympass.


(null)

Aja, bloggar mer sen, puss på er. Nu ska jag åka och köpa mat. För jag pallar inte laga mat. Haha! #sjukttråkigt 🙃