Dödslängtan

(null)


Hej på er!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Jag mår super och jag kom precis hem från gymmet. Blivit 2 dagar utan gymmet och det är skönt när tiden finns för det! Körde rumpa idag och imorgon blir det rygg och mage. Blivit helt galen i woorkout videos och massa skit. Men oj så skoj! Livet blir roligare med gym och kroppen blir snygg också. 2 flugor i en smäll!

(null)


Idag har jag suttit på möten och jobbat undan. Ibland är det skönt att bara sitta ensam i ett rum och få massa saker gjorda. Jag är en person som måste ha massa musik i öronen för att ens kunna koncentrera mig. Haha! Men alla funkar så olika. Det är väl tur det om inte annat!

(null)

Okej, jag måste berätta om i förrgår. Kl 12:00 lämnade jag in min bil och var 1 timme i tid. Hade tydligen bokat hyrbil och fick nycklarna. När jag kom utanför fick jag se till min förskräckelse att det var en yaris eller vad den heter. Jag trodde detta var ett skönt och kanske sa lite för högt. "Jag hoppas dom skämtar"... Inte nog med att den är typ 1/3 så stor som min. Den hade manuell-växel. Haha! Jag satt  säkert i 5 minuter för att luska ut hur jag skulle få igång den. Men tillslut gick det glaslådan rörde sig mot en ont anad säker död. Under loppet av 10-15 minuters färd lyckades jag få 3 motorstopp. 1 däcktjut och 58 kaninhopp... Under dessa 10-15 minuter funderade jag 1 hur fick jag mitt körkort (kördeupp manuell) 2 "kvinna hoppandes mot enkelriktad och dog" 3 om jag inte dör snart tar polisen mig. Nu hoppas jag någon ser detta och ger mig en manuell inför nästa besök eller så kräver jag det på plats. Haha!

(null)