En man och en glaslåda

(null)
(null)

Go kväll!


Dagen har varit helt okej. Men jag har mer eller mindre behövt jobba undan lite saker. Men det går fort om man bara sätter igång! Det är ständigt att ta sig från A-B som brukar vara det jobbigaste för min del. Haha! Men nu är det över och gjort. Den känslan är obeskrivlig! Hoppas ni haft en bra dag och verkligen fått en fin start på veckan! Jag har faktiskt börja bli duktigare på att uppdatera min Instagram. Försöker hålla 8-10 uppdateringar. Dessutom är det skoj! 🙃

(null)

(null)

I helgen har jag varit i Linköping och jag älskar den staden! Jag hade verkligen kunnat tänka mig flytta dit. Dessutom är det en större stad. Men ändå inte för stor. Lagom typ. Haha! Men väldigt mysig! Men oddsen lutar mer åt Göteborg eller Jönköping. Om jag ens orkar flytta. Haha!

(null)

(null)

Utöver ett möte och pappersarbete har jag inte gjort något speciell. Dock träffade jag givetvis en MAN i trafiken... Dessa män i trafiken är galet! Ni som följer mig på insta. Ni vet! Men idiotien trängde sig före i bilkön... Man bara "ursäkta? Vad håller du på med?" "Ser det ut som om att jag vill låta dig gå före och stå i en fucking korsning? Med en lånebil?" Svar NEJ! Idiotier! Inte nog med det där höll jag på att dö. Men det berättar jag mer om imorgon... Kaos! Jag började förstå varför jag är trött! 1 fick sitta i möte och jobba med papper. 2 Ett pucko som tränger sig före och 3 jag höll på att dö i en fucking glaslåda.... Nä nu ska jag sova! Hoppas morgondagen inte behöver inträffa något av det jag berättade om tidigare! Slänger upp lite bilder för att dämpa inlägget. Haha!