En tråkig dag

(null)

(null)

Go kväll!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Själv mår jag super och vaknade precis. Haha! Vädret har varit helt underbart. När jag klev ut med lillen kändes det som att sommaren är påväg igen. Men enligt alla andra var det enbart för stunden... Man bara, varför? Åh nu fick jag ångest över att tänka på snö. Haha!

(null)

(null)

Blev tidigare idag en sväng till gymmet. Körde rygg och mage. Det är utan tvekan det tråkigaste jag vet! Men det går fort! Därpå åkte jag hem och lagade lite mat. Det är också något jag avskyr. Haha! Åh vad bra. Det blev en dag jag gör saker jag inte tycker om. Haha! Men andra sidan slapp jag att åka med panten. Fy fan! 2 stora säckar av loppet av 1 vecka.... SJUKT!

(null)

(null)

Nu sitter jag i bilen för att handla mat. Upptäckte  att min soyamjölk är slut. Vilket jag måste ha! Avskyr äta frukost utan den! Dessutom gör den underverk med min kropp! Nog om detta. Slänger upp lite bilder från idag och igår. Fick för oss att köpa godis kl 22:45... Jag är lätt den där kunden som alla kassörer hatar.  Haha!