Huvudverk

     (null)

(null)

Hej på er!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag super och haft en super dag! Allt har bara rullat på. Fram tills min huvudverk... Det är inte ofta jag har huvudverk eller hälsomässiga problem över lag. Men när det händer är det inte skoj!

(null)

(null)

Men innan min huvudverk träffade jag Annelie och Challan. Väldigt skoj. Samt lille Harald. Så SÖT! Han försökte norpa min mat både 1 och 2 gånger. Haha! Men jag inser att har man barn i närheten måste allt gå väldigt snabbt! Haha! Om maten ska förbli på bordet och inte hamna på golvet. Haha! Därpå gick vi lite affärer och jag följde med in på högskolan. Jag är glad att min tid vid skolbänken är fenito. Haha! När jag hade gått på mitt lilla mini möte lämnade jag Challan vid tåget och jag åkte hemåt.

(null)

(null)

Idag blev det inget gym. Men jag har verkligen ingen lust och huvudet vill jag få helt bra först! Eller kanske jag som är nojig? Haha! Slänger upp lite bilder från helgen. Lyckades hitta en rätt söt topp!  Passade perfekt när vädret var lagom varmt! Ska ut imorgon och kolla på jacka. Alla mina är fruktansvärt tråkiga! Haha!