Idioter


Go morgon alla fina!


 Blev ingen uppdatering igår. Men nu är jag är färdig för dagen och är påväg till föräldrarna för söndagsmiddag. Ja ni förstår så trevligt! Försökte kolla vart mitt paket tagit vägen... På riktigt. Hur svårt är det att läsa och leverera ett paket! Man bara ursäkta?... Hoppas det kommer i veckan!


Övrigt är jag glad. Om man bortser att jag är omgiven av idioter. Haha! Moralen till personal inom vissa yrken verkar vara extremt låg... Precis vad jag vill betala extra för. Hade jag velat att det kommit bort skulle jag kunnat fixa det själv. Nej detta är inte första gången... efter 3 gången på raken är detta sjukt irriterande! Aja, solen skiner och jag mår super! Hoppas ni också gör det och haft en fantastisk helg!


Idag blir det njuta av dagen och packa upp all data-utrustning och annat skoj! Måste verkligen komma igång! Gulligt att ni faktiskt tar er tid. Nu Blir det att fokusera på att komma iväg. Bloggar mer sen igen. Puss på er!