Möte i Vara

(null)

(null)


Hej på er!


Hjälp vad dagen har gått snabbt. Men det är skönt när allt bara flyter! Kom hyfsat nyligen hem från gymmet och tuggade i mig mitt löp-pass. Inser att jag fått bättre kondition och det gör verkligen mycket! Både självförtroende och lust att beta sig igenom det!

(null)

(null)


Hade tidigare idag ett möte i Vara utav alla ställen. Men det gick fint. Enda minne jag har därifrån är veterinären. Då Gucci bröt foten. Tror jag aldrig varit så rädd över att förlora henne. Men narkosen gick väldigt bra ändå! Dessutom bajsade hon på golvet. Haha!

(null)

(null)

Slänger upp lite bilder från idag. Älskar dessa stövlar och ska skicka in dem och några till för omklackning. Vilket jag alltid glömmer. Inte undra på att jag köper mer skor. Haha! Onödigt att laga när man kan köpa nya liksom. Haha! Nej men vissa är mina favoriter och dom lagar jag stup i kvarten. Haha! Dvs när jag kommer ihåg... En lyckad dag med lite möten och minnen från att jag trodde hunden skulle dö. En härlig mix med andra ord. Och inte en sur-Pitt på hela dagen. Det gillar jag! 😃