Söndags-mys

      (null)


(null)

Go kväll!


Vilken underbar dag det har varit och jag har inte hunnit med hälften av allt jag skulle gjort... Men jag får ta det i veckan! Hoppas ni mår bra och haft en fin helg. Jag har haft lite små saker att göra varje dag. Mer eller mindre. Haha! Men det är så det ska vara!

      (null)


(null)

Idag bestämde vi oss för att ta en brunch. Älskar detta och att det blivit som en tradition för oss. Jag menar. Vem gillar inte beställa in massa gott och bara chilla. Dessutom får söndagar en mening och man behöver inte  känna att kroppen laddas upp av ångest! Därpå gick vi på stan och köpte en pizza. Haha! Jag vet, inte nyttigt. Men fuck det!

(null)

(null)

Imorgon ska jag till gymmet. Springa av mig lite kilon och svettas. Eventuellt boka nya tider hos min PT. Nästan glömt av hur många tider jag har kvar. Haha! Säger det! En assisten hade inte varit fel! I veckan ska jag också hämta ut ett paket. Nog om detta! Nu blir det hyra film och mysa ner sig i soffan. 😘