Störd eller gay

(null)

(null)

Hej på er!


Ledsen att jag inte uppdaterat. Men jag har inte haft någon lust och ibland är det viktigt att leva i nuet! Men jag har verkligen fokuserat på vloggen. I helgen har jag spenderat i Linköping. Jag ÄLSKAR den staden! Tidsfråga innan jag flyttar? Haha! Skoja! Helt underbar stad!

(null)

(null)

Jag håller faktiskt på att uppdatera mer på min Instagram. Det är väldigt skoj! När man väl ger sig fan att det ska gå. Jag menar. 1 jag är en rolig person. 2 det händer alltid saker i mitt liv och 3 jag kan fan gå upp när jag vill. Haha! Nej men ärligt. Jag anser att mitt liv är rätt Svensson. Bor i en liten stad och fjantar runt med mina höga klackar. Klart att man blir en snackis! 😎

(null)      (null)


Idag kom jag iaf hem och spenderat tiden med att tvätta. Det är faktiskt ganska skoj. Snabbt går det också! Kikat på PH och wow! Ångrade lite att jag inte tackade ja. Haha! Men kanske nästa gång? Haha! Är det bara jag som typ såg på Simon och tänkte. Lammkött, men funkar absolut att prova. Sen kom hans press och min första tanke är 1 antingen är han djupt störd...  eller 2 han är gay. Vilket sen visade sig att han vart båda. Haha!