Uppdatera oftare


Hej på er!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Själv mår jag super och pysslat lite med arbete, samtidigt som jag kollar på tv:n. Haha!  Jag vet! Inte det bästa. Men det funkar och jag får sakerna gjorda. Haha! Påminner mig om alla skolarbete. Bästa jag vet är att ha tv:n eller hög musik på. Samtidigt som jag arbetar. Är ni likadana? 😇

(null)
(null)

Senare ikväll ska jag iväg på kräftskiva. Hur mysigt? Att sluta med kött är en sak. Men skaldjur. Det går inte! Vill man vinna mitt hjärta är en bukett med blommor och skaldjur. Ja men ni förstår! Slänger upp lite bilder från fredagmys hos päronen och dagens lunch.

(null)      (null)

Nu ska jag göra mig iordning lite. Förresten, tycker ni det är tråkigt att jag bara bloggar 1 gång om dagen? Eller vill ni ha fler inlägg? Då jag pysslar med Instagram också. Tar det också tid. Vilket ni säkerligen förstår! Men önskar ni fler inlägg får ni bara säga till! 😘