25* inomhus

 
Hej på er!

Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och precis kommit in med lillen. Vad är det för väder vi har? ÄLSKAR! Förutom att det är 580 minus grader. Haha! Jag har verkligen insett att hund är inte roligt för oss som avskyr vintern. Haha! Varje promenad är det tjock jacka, byxor ovan dom jag redan har. Haha! Jag fryser fördämning anser mina föräldrar. haha! Ska skaffa ett element idag. Trött på att endast ha 20 grader inomhus... Minst 25 grader. Sen är det perfekt!

Idag är det fredag och jag ska göra min redo för dagen. Ska hämta ut ett paket eventuellt. Beroende om det kommer eller ej. Beställt en ny övervakningskamera. Det är alltid skönt att ha 100% koll när jag inte är hemma. Om lillen skulle råka ut för något. Överanalyserar alltid saker. Haha! Igår gick vi lite på stan. Åt god mat och shoppade lite kläder. Väldigt trevligt!

Nu ska jag jobba undan för att sedan ta helg. Tycker ni det är lagom att jag uppdaterar 1 gång om dagen eller vill ni ha 3 uppdateringar. Säger ni inget får jag anta att ni gillar 1 gång om dagen. Åh i helgen är det dessutom Alla Hjärtansdag. Hoppas ni hittat någon att dela den med. Om inte, ta en valfri kompis och ha det bara mysigt! Den ena behöver inte utesluta det andra!