Finne i örat


Hej på er!

Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och vaknade upp till helt fantastiskt väder! Solen skiner och allt nänns verkligen toppen! Ska inom kort ut med lillen och efter det ska jag möta upp en kompis på stan och äta något gott! Jag har verkligen tröttnat på Corona... När ska allt bli ”normalt” igen? Vill ha sena nätter, dansa som om jag vore besatt av en demon på dansgolvet och ha Flashback från igår.... Tror knappast att jag är ensam!

Idag blir det liten sväng på stan. Gå på IKEA för jag har tröttnat på min lampa i hallen... Den har bokstavligt förstört mitt sinne till ”Välkommen hem”. Haha! Ni som vet hur min hall ser ut får gärna komma med tips! Är inte duktig på inreda. Men jag försöker åtminstone, haha! Vill ha det retro, men det får inte bli som att man kommer in till en secondhand... Lite trendigt. Men absolut inte för mycket!

Som om jag inte hade något att gnälla över. Haha! Jag har fått en finne I ÖRAT! Ja, men ni hör! Kaos och jag blir GALEN. Haha! Måste köpa något som får den försvinna. Detta är saker som kan bred me down. Iaf för någon timme eller så, haha! Efter stan kanske jag ska till gymmet. Slänger upp lite bilder från i veckan. Blev indiskt. Hur gott är inte det! MEN jag sagt det förr och säger det igen. Den i Falköping slår ALLT. Förstå vad alla Skövdebor går miste om!