Gullig kille

 
Hej på er!

Hoppas allt är br med er och att ni mår bra! Själv mår jag sådär om jag sk vara riktigt ärlig. Men det måste man också. Går inte må bra 24/7. haha! Men det kan också vara det tråkiga vädret... Från skinande sol till en och trist dagen därpå. Inte undra på att depretioner ökar. Sedan corona på detta... Trött på skiten och vill bara att den ska försvinna. Jag är snart benägen att ta första bästa flyg till varmare grader. Jag har som många andr börjat tröttna mer och mer!

Idag har jag inget direkt planerat. Ska röj här hemma och knske städa ur min bil. haha! Det har jag snart sagt i 1 månads tid och det har fortfarande inte blivit av. haha!Men det är så fruktansvärt tråkigt! Avskyr att göra tråkiga saker! Dessutom måste jag hem till mina föräldrar. Tänker inte röja nedanfrö min parkering. haha! GLÖM! Ska vi prata om mitt garage? På riktigt! Mitt garage är as litet. Det är med nöd och neppe jag kommer in och kan sänga dörren... KAOS!

För någon helg träffade jag en kille. haha! Panik dammsög och vädrade mattor. KAOS i daglig ordning. Haha! Jag hade ett möte tidigare på dagen. Men ändå blev det stress i daglig ordning. Haha! Dessutom hade han med sig blommor. Hur gulligt? Vilka killar gör ens så idag? Blev jätte överraskad och glad. Men mest överraskad och helt ställd. Men extremt gulligt!