På tiden!


Hej på er!

 

Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Själv mår jag super och är påväg in mot stan för att göra lite ärenden. Men vet ni vad? Det börjar äntligen bli plus grader. Det är nästan att jag håller på att bli frälst! Slippa halvt slå sig fördärvad på en promenad eller klä på sig dubbla lager kläder. Älskar! 😍

 

 

Idag har jag inte planerat direkt. Ska kolla i lite affärer och handla mat. Skoj! Därpå ska jag träffa en kompis på gymmet.  Men det är inte helt säkert. Då han skulle kanske hålla i ett pass innan... Men jag får annars träna ensam. Många gånger anser jag det är enklare. Slippq ha någon som ska prata medans man springer. Haha!

 

Ska till föräldrarna en sväng och kolla läget. Planera inför imorgon och veckan. Vill bli lite mer i tid och strukturerad! Slänger upp lite bilder på mat för någon dag sedan. En av Skövdes bästa resturanger. Helt klart!