Succé

 
Hej på er!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och ska mesta dels lägga min tid att städa ur min bil. Den ser mer eller mindre ut som en garderob. Haha! Men måste få detta gjort idag! Hemma har jag det alltid rent. Men bilens glöms alltid bort. Känner ni igen er? Men idag ska det bli ändring! 

I helgen valde jag att inte blogga. Av många olika anledningar. Men främst för att tiden inte fanns. Ibland önskar jag att jag hade lite fler timmar på ett dygn. Hade ett möte på i centrum och efter det gick jag på Ikea med en vän. Kvällen var väldigt lugn och hade det trevligt. Söndagen gjored jag minsta möjliga. Åt pizza på kvällen hos mina föräldrar och gick igenom min mail.

Idag är det inget speciellt som händer. Ska lämna in min dator. Fixa hem lite kläder. Hat skänkt bort mycket till vänner. Ska till gymmet senare också. Hoppas att det är öppet som vanligt! Btw hur mycket älskar jag inte IKEA. Hittade sjukt fina tallrikar. Visar er senare. Kommer passa perfekt till bordet jag kollat på. Samt mina nya bestick. Ett ord succé! Slänger upp lite bilder från torsdagen.