Vädret

Go morgon!

Solen skiner och jag mår väldigt bra! Jag var nyligen ute med hunden. Jag är inget fan av snö och kyla.... Förstår varför det finns folk som endast jobbar sässong. Haha! Jag blir alltid lika glad över fint väder. Det gör verkligen mycket! Att få solen och glömma kylan fram tills jag måste ut med lillen eller handla. Haha!
 
 
Igår var jag och klippte mig. Väldigt behövligt! Både mitt egna hår och löshåret fick en härlig uppfräschning. Då jag egentligen skulle gått till en annan i måndags, men saker kom iväg pga dålig planering fick jag ta en spontan klippning. Men killen var GRYM och som inte det var nog! En super gullig kille kom fram och började prata. Helt randomperson. Hur sjukt? Fick håret klippt och ett nytt nr och pappersarbete gjort. Väldigt skönt!
 
 
Idag är det onsdag. Ska iväg på möte under eftermiddagen och därpå hem och jobba. Men under lunchen eller efter mötet måste jag fixa klorna. Dom är onormalt långa. Haha! Ska se om hon jag brukar gå till har tid idag eller imorgon. Tror jag gått över tiden i 2-3 veckor. Alla sitter ändå kvar! Grym är hon! Nog om detta. Ska fixa mig för dagen. Slänger upp lite bilder för någon vecka sedan.