Dessa Män

 
Go mogon!

Hoppas allt är bra med er och att ni år bra! Själv mår jag toppen och äntligen löst min dator problematik. Haha! Tog dock väldigt lång tid innan jag förstod hur enkelt det vart hela tiden. Haha! Inga ursäkter mer! Idag är det söndag och jag ska inte göra något direkt. Spenderade halva dagen i stan igår.... Wow trodde aldrig jag skulle f komma hem. Haha! Men kl 18:35 kom jag hem. Väldigt behövligt och jag vart helt slut! Hann också gå i lite affärer och kika. Samt IKEA.

Kan vi bara pausa en stund. Är det bara jag som HATAR gå på plocka själv lagret? Jag menar. Jag fick ringa och be om hjälp... Som om inte det vart nog. under tiden jag satt me mitt löshår tog min surf slut... JA, jag vet att man kan fylla på skiten. Problemet är att jag hade fel mobil med mig. Den hade jag så duktigt lagt i bilen... Inte nog att jag fick panik över betalningen som skullle ske om 14 min.... Jag tänkte att ”äsch skickar iväg ett sms om påfyllning när jag nästan är klar”. Fick be om lösenordet på salongen för att föra över till mitt andra konto. KAOS. Sen till Ikea där det känns som en memmory. ”Vänta, här var jag nyligen”. Haha! Det tog bara 2 timmar att leta efter 2 hyllor... Dom dessutom visa att det vart fel modell på den andra...

Ringde en man och bad om hjälp. Fick till svars ”Har du kollat vilken hylla det ligger på, under produktinformationen”. Really? Om jag inte hade öppnat alla 855 olika flikar om varan och kollat igenom. SAMT, behövt invänta uppkoppling i 250 år efter världens sämsta uppkoppling. Tror du verkligen jag ringer för skoj skull... Jag säger det bara 1 gång. Dessa män! Efter lite om och men var jag klar. När jag gick in var det ljust. När jag kom ut. Var det mörkt... Jag var helt slut! Därför ska jag bara fokusera att ta det lugnet! Haha! Slänger upp lite bilder. Notis till mig själv. Gå aldrig på IKEA ensam, utan surf.
1 Anna:

skriven

Vart fixade du håret? sååå fint! <3