En udda fågel

 
Go kväll!

Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och haft en väldigt trevlig dag! Blev en runda på stan och hittade mängder av saker. Haha! Har införskaffat mig nya saker till vardagsrummet. Vilket kommer upp inom någon dag! Vaknade runt 09:00 och förstod att jag redan då skulle bli sen... Pinsamt! Därpå hämtade jag upp Emma och vi gjorde mängder av ärenden. Blev väldigt nöjd med köpet!

Det jag kan tycka är lite jobbigt och mysigt att bo i en småstad Är att man får åka runt till diverse affärer. Men man hittar alltid det som behövs! Efter vi kände oss färdiga i Skövde drog vi vidare och där någonstans ballade det ur. Haha! Tror nästan att mitt kort fått skavsår! Men wow vad det var värt! Snön öste ner och när jag väl kom hem. Insåg jag att mina stövlar börjat läcka. Haha! Aja dom har väl gjort sitt? Haha!

Men till det bästa av allt. Inte en enda man förstörde min dag. Jag menar. När hände detta senast? Jag ska ringa imorgon och försöka lägga upp ett bra schema för någon bra frisör. Nu när jag fått i mitt löshår vill jag verkligen ta hand om det. Men jag är så trött att göra det själv... Där av att jag tänkte boka en tid hos någon jag kan komma till 1 gång i veckan och få ge håret en rejäl genomkörare. Jag brukar göra det själv. Men ibland hinns det inte med.... Vet ni någon bra frisör som tvättar, fönar och stylar håret. Skiter mer eller mindre vart det är. Okej kanske inte i Finland. Men inom Jönköping eller Skövde funkar bra också! 😁
 
 
Slänger upp lite bilder från igår. När jag höll på att få en panik och ångestattack inne på IKEA. Haha! Fick be folk att flytta på sig. För att inte hamna på bild. Fick lite publik undrtiden jag tog bilderna. Gjorde 3 saker samtidigt. Hade publik, pratade i telefon och tog bilder. Ja ni förstår. En udda fågel. Men det är bara jag. Haha!