IKEA


Go kväll!

Länge sen, men jag har inte haft ork eller lust att blogga. Men tog mig inte tid nu! Kom nyligen hem från IKEA och det kan varit mitt snabbaste köp någonsin! Haha! Jag gillar att gå i affärer av många skäl. Men främst för att det ger en harmoni. Men också inspiration. Vi hittade lite saker och det blev perfekt! Jag måste säga detta. Men retro är så satans snyggt! Tycker ni inte? Det är rent och snyggt!

Vi svängde också in till Holmgrens och kikade. Behöver börja kolla ny bil. Men en combi är helt klart! Älskar att ha utrymme och möjligheten att få med det jag behöver. Men en dragkrok och automat är ett MÅSTE. Sätter mig inte i en manuell. Inte som jag ska använda iaf. haha! Min mardröm, helt klart! Men sen om det blir en hybrid eller ej. Det vet jag faktiskt inte!


 
Slänger upp lite bilder från någon. Vecka sedan. Förstå vad trevligt. Lite shopping är alltid trevlig och förnya det som man tidigare haft. Fram tills jag hittat rätt soffa, med rätt färg. Haha! Vilka problem jag har! Men tro mig, det blir stora problem i långa loppet! Haha!