På salongen

(null)


Go morgon och gott nytt år!


Det har varit ett väldigt bra tag sedan och det har funnits skäl! Tiden och orken framförallt. Har inte funnits där... Men jag ska lägga upp ett bättre schema och uppdatera dagligen. Vilket vissa kanske saknat mer än andra. Haha! Jag har så mycket att berätta och saker som sker och kommer ske! Men tar inte allt på samma gång.

(null)


Idag sitter jag på salongen och ska äntligen få mitt löshår gjort. Ska bli väldigt skönt att äntligen slippa se ut som skalle-Pär i Ronja Rövardotter. Haha! Men till dagens problem. Trots att jag gick upp lite tidigare. Höll jag ändå på att komma försent... Hur lyckas jag? Haha! Turligt nog låg dom efter och kollade i lite affärer och drog runt. Dessutom var det 0 personer i de flesta. Älskar! Som om inte det var nog.  Upptäckte jag att jag helt glömt parfym.... Hur gick det ens till! Det innebär att jag måste köpa detta efter jag fixat håret.... KUL 😅

(null)


Nog om detta. Ska gå på Ikea och handla ett nytt kamerastativ. Verkligen behövligt. Enklare att vlogga. Nog om detta. Dags att få håret fint och därpå shopping. Åh jag har drabbats av inredningsförbanneösen... Typ alla mina pengar går till detta. Men WOW vad bra det blir!