Små och enkla knep



Go morgon!

Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra!Själv mår jag toppen och precis ätit lite frukost. Solen kollar äntligen fram och jag sitter i lite telefon möten. Väldigt skönt! Skulle egentligen börjat dagen lite lugnare. Men insåg igår att jag höll på att glömma lite saker. haha! Mycket nu. Men det kommer bli bra! Ska lägga lite scheman och därpå gå en sväng med lillen. Hon är långt ifrån ett fan till länge promenader i dessa tider. haha! Men förstår henne!
 

Slänger upp lite bilder från fynden jag hittade i Falköping. Wow jag blev så nöjd! Ni vet när man får den känslan att. "Ja, detta kanske blir rätt snyggt". Dessutom hade dom världens bästa rea. Ja men ni förstår! Jag levde livet! Vissa saker ska jag inte ha kvar. Men tillsvidare får det se ut såhär. Blev väldigt nöjd annars. Ska göra om det mesta ik hemmet. Men får se hur oh när det blir! Då min lila fröken har sina ljusa stunder i soffan. Är jag lite smått nojjig över att hon ska masikera den. haha! Men vi får se. Jag är lite sugen att skaffa mörkgröna gardiner, byta ut soffbenen, bordet och några snygga tavlor bokom. Vad tror ni?
 

Nu ska jag njuta av min kopp te. Därpå rensa mailen och efterdet ett möte. Sen är det äntligen helg. Skönt! Ska bli skönt att få in mer rutiner och ta en liten promenad senare. Snö är mysigt. Men det har sina för och nackdelar. Haha! Nu måste jag fortsätta. bloggar mer sen igen. Slänger upp lite bilder på hur det blev!