Vakna upp i Norrland

 
Go morgon


Hoppas allt är bra me er och att ni mår bra! Själv mår jag super och ska inom kort göra mig iordning för ett möte. Men hoppas det går snabbt! Vädret är super och det känns nästan som man är i Norrland. Haha! Tänk när jag trodde att jag ville bo där. Haha! Vi snackar om en person som HATAR SNÖ och dess följdeffekter. Haha! Dessutom är det mellan 20-25 minus grader. Ja ni fattar! Tur jag tog mitt förnuft till fånga! Annars hade det varit ett återkommande problem i bloggen. Haha! Nu var han jag träffade inte helt norrlänning. Men det var tillräckligt långt bort för att jag skulle tro att jag var i Norrland. Haha! Det var flera ton snö. Typ senast jag såg så mycket snö var när jag var liten, typ 5-6 år. Haha!
 

Senar idag kanske jag ska gå en runda på stan. Skulle behöva kolla lite gardiner och annat skoj. Nackdelen är att allt är fruktansvärt långt bort. Jönköping är en stad där du Bör/Måste ha körkort! Ta bara Rusta och A6 som exempel... Bara dit tar det med bil 10-15 minuter.... Helt onödigt! Annars älskar jag staden. När till vatten och så långt bort jag behöver komma från diverse idioter. Haha! 

Jag försöker nu mordenisera mitt hem och tänkte att inredning är sådana saker du kan byta ut 1-2 gånger om året. Var i veckan och fisade saker till soffa ch det blev succé! Dessutom hade dom en grym REA. Ja ni förstår. Jag levde livet med plånboken. Haha! Får jag bara upp gardiner ska möbler bytas ut. Vissa saker funkar än och andra inte. Nog om detta. Nu måste jag göra mig iordning. Kl 13:00 ska jag vara i stan och därpå en sväng på stan. Hur mysigt? 😍