2 olika saker

Förr förra helgen drog vi ut och det blev KAOS! Men inget jag märkte av för dagen efter. Haha! Förfestade hemma hos mig och därpå drog vi in till stan. Vid halv tio kom vi in och satte oss med bästa humöret. Fixade något att dricka och bara tjata skit. Allt från vad som hänt senast till vem vi träffar idag. Ja ni förstår! Vid 23:00 stängde krogen/uteserveringen och vi hade världens gulligaste ordningsvakt. Sjukt trevlig och blev säkert kvar lite längre än så. Innan dess träffade vi 2 dryga Stockholmare… Fett otrevliga och givetvis, var det män. Ja ni vet vad jag tycker om dessa högfärdiga män. Dessutom bodde dom utanför Stockholm i nån förort. Det är som att säga att jag bor i Skövde fast jag egentligen bor i Värsås… Ja ni förstår…. 2 olika saker. Haha!


När vi skulle hem träffade vi på 2 galet härliga brudar. Där dom skulle ha med oss till efterfest. Dock skulle man passera boulognerskogen. Där jag hört att man blir våldtagen om man går igenom efter 23. Haha! Julia som den ena tjejen heter berättade vad hon skulle göra om detta skulle ske. Allt från en pungspark. Till att han skulle åka på en kastrering av hennes klack. Till att trycka upp kulorna ända uppe i halsen. Haha! Vi dog av garv och alla dessa 385 olika rörelser för att förtydliga allt. Haha!


Efter vi bytt nr gick dom till efterfesten och vi drog oss hemåt. Där K stod på parkeringen. Därpå åkte vi till Max och jag tog deras nya vego menyer. Jag fucking DÖR! Skit i om du är vegan/vegetarian eller ej. Men ni måste prova! Det var som att hela käften blev munknullad på en och samma gång. Helt klart värt! Därpå åkte vi hemåt och morgonen därpå upptäckte jag att jag har diverse minnesluckor och att mina bilnycklar, samt andra nycklar var borta…. Panikens mamma knackade på dörren och min enda tanke var. Hur fan förklarar jag detta för pappa.


Han blev inte så glad förstås. Men inte heller förvånad. Då detta har hänt fler än 10 gånger och det har varit allt från bankkort, nycklar, id-kort, körkort, mobiler. Listan kan göras lång. Men dom kommer alltid tillbaka och det gjorde dom även denna gången. Av världens sötaste människa som lämnade in dom! Från söndagen-tisdagen vart jag utan dom. Jag fick låsa bilen manuellt! MANUELLT! Bara det gav mig så mycket ångest och kände att mitt liv är nu över. Nu tar det fan slut. Haha! Detta kunde nästa toppa gången jag fick en lånebil med växellåda. Det var också en man som gav mig den förbannade bilen. Inte nog med att den var as liten (bilen). Det stod även "lånebil" med stora bokstäver…. En av mina värsta dagar i mitt liv. Men med tanke på att jag skuttade fram med den lilla bilen och gjorde 88 olika däcktjut. Kanske det var bra att det stod lånebil. Haha! Ingen bra PR för den bilen dock. Haha! Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Dessa män är en av många orsaker att mitt liv går åt helvete. Haha!


Men nycklarna kom tillbaka och pappa blev glad över att inte byta ut lås på hus, garage, lägenheter och bilen. Vad har jag lärt mig av detta? Att alltid förbereda krogennycklar samma dag eller timmen innan. För som vi alla vet. När alkoholen kommer in checkar vettet ut. Men som alla vet kan livet variendras 💁‍♀️