Äntligen Fredag

(null)


Go morgon!


Idag är det fredag och jag mår bara bra, hoppas du också känner detsamma! Vädret hade kunnat vara bättre. Men så länge det inte är snö och blask är jag nöjd! Pratade med en kompis igår som påminde mig om att det är snart bara 5 månader kvar till julafton… Jag blev inte jätte pepp på livet om man säger som så. Haha!

(null)


Jag har lite svårt att förstå den här lyckan av snö… Det är verkligen inte min grej! Allt blir böra dystert och tråkigt. Ingenting är skoj! Men det ska bli skönt att få ett nytt år. Med massa tur kommer även 2022 bli ännu bättre!

(null)


Idag ska jag träna och möta upp en kompis på en lunch senare idag. Övrigt har jag inte jätte mycket planerat. Det är fredag som sagt. Inget direkt att göra egentligen. Kanske en svang på nån bar och ta ett glas eller 2 med en kompis. Bara tjöta skit. Bara en sådan sak är väldigt trevligt! Slänger upp lite bilder för några veckor sedan. 😘

(null)