Byt jobb eller sök hjälp


Hej på er!


Ledsen för att jag varit lite off… Men jag har verkligen inte haft någon som helst inspiration att blogga. Ska vi prata om vädret? Nej men snälla någon! Hur skönt är det inte? Jag vet att många tycker det är för varmt och bla, bla, bla. Men tänk efter. Nu är det sommar och resten av våra 9 månader kan ni njuta av att frysa röven av ar. Haha!


Idag åkte jag en snabbis till A6 för att handla nagel-lim. Perfekt när det börjar glappa! Hur som helst. Efter jag gått runt och äntligen hittat rätt på Åhléns fick jag hjälp. Men av en riktig sur fitta. Jag vet inte vad hennes problem var. Kan det vara att hon inte fått k*k på 18 år eller mer? Eller kan det vara att hon har allvarliga problem i sin nedre region. Män i alla ära. Men denna gången var det en kvinna och en ung dessutom. JA NI FÖRSTÅR!!! Fick hjälpen jag behövde för vissa. Men att vara lite glad eller låta trevlig anser jag är en viktig del i deras yrke! Ett tips om du läser detta. Sök hjälp eller byt jobb!


Utöver denna brud har dagen varit bra och livet rullar på. I helgen kommer även våra släktingar. Väldigt trevligt! Pga Corona har vi inte träffats fören 1 år sedan. Men nu verkar det som att skiten håller på att försvinna. JA TACK! Nog om detta. Slänger upp lite bilder efter gymmet. Ska träna vidare. 😎