Göra dom längre

(null)

 

Go morgon


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag bara fint och ska inom kort göra mig iordning för att ta en lunch på stan. Igår regnade det mer eller mindre hela dagen och jag var långt ifrån sugen att gå till gymmet. Men efter väldigt mycket om och men. Tog jag mig dit, haha! Ibland önskar jag att saker gick lättare.

(null)

 

Idag har jag inget direkt planerat. Måste lämna in datorn för att kunna jobba undan lite pappersarbete. Gå igenom lite mail och annat skoj. Tycker veckorna flyger fram. Mer eller mindre. Men det är skönt också. I november ska vi eventuellt på bröllop. Men kommer berätta mer om det då.

(null)

 

Tänkte att jag slänger upp lite bilder på mina klor. Jag DÖR! Hur snygga? Vet ni vad? Jag funderar om jag faktiskt ska göra dom lite längre. Haha! Hur galet? Men tycker det är så fint! Bästa Linnea som alltid levererar bra resultat 😍

(null)