Kaos

(null)


Go kväll!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Själv mår jag bara fint och är hos mina föräldrar för att grilla med släktingar från Öland. Väldigt trevligt! Senare ikväll kanske det också blir lite bad. Men inte helt säkert. Men vad är det för värme vi har? Var på gymmet tidigare idag och deras av SUGER!!! Nej men wow. Förstår att inga går dit under morgnarna. Typ helt solo mer eller mindre. 

(null)


Efter gymmet ägnade jag hela dagen åt att städa lägenheten. Wow det tog verkligen sin tid. Vilket resulterade att jag blev sen. Inte nog med detta. Höll soppan på att ta slut. Men som dom säger i lejon kungen. "Fara skrattar jag rakt i ögonen" haha! Galet!

(null)


Nu ska jag vara lite social. Slänger upp lite bilder från nu. Btw har lillens mage blivit återställd. Men det är väldigt skönt! Att åka till veterinären är inget jag har lust till nu. Haha! Bloggar mer sen. Puss på er!