Somna tidigt


(null)

Go morgon!


Solen skiner och jag är på väldigt bra humör. Gjorde favorit i repris igår och la mig kl 20:00. På riktigt! Det kan vara bland det bästa jag gjort på länge. Jag vet inte varför jag känner mig så trött. Men det är väldigt skönt att få somna i vettig tid och känna sig 100% utvilad. Speciellt om man har en bestämd tid att gå upp. Vilket jag måste ha. Annars kommer jag inte in i rytm och får problem att sova. Haha!

(null)

(null)


Idag ska jag fixa klart det jag inte hann igår. Jobba undan lite små saker och ta en långpromenad med lillen. Ska bli väldigt trevligt. Det verkar även som hennes lilla mage börjar gå åt rätt håll. Vilket är väldigt skönt! Känner att jag har tillräckligt med spänning övriga dagar. Haha!

(null)

(null)

Måste ringa en rörmokare under dagen. Har massa disk jag inte hunnit fått klart och behöver verkligen få igång diskmaskinen. Det kan också vara som så att jag är extremt lat, haha! Nog om detta! Slänger upp lite bilder för någon dag sedan då vi grillade.

(null)


(null)