Succé

(null)


Go morgon!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag som jag förtjänar och det är allt annat än bra. Haha! Utgång igår och ja vad ska jag säga? Galen kväll och massa detaljer kommer. Men inte idag. Idag är fokus på att återhämta mig från gårdagen och försöka överleva. Ja ni förstår!

(null)


Solen skiner och jag har gått lite i stan och kikat. Fram tills nu. Sitter på tåget hem och ska bli så skönt! Hur galet blev det egentligen? Jo det ska jag säga er! Vi började i Småland och hamnade i Skaraborg. Haha! Som sagt, mer om detta inom kort! Har inte ens berättat om utgången innan detta. Men denna var skämskudde delux. Haha!

(null)


Idag blir det hinka energidryck och jobba undan fakturor. Samt försöka överleva. Haha! Fy fan vad jag inte mår bra. Men wow vad skoj vi hade det. Slänger upp lite bilder från i fredags när jag hade lunchmöte 😘

(null)